The parents of two young men assassinated in the drug trafficking war, looking to clean the names of their sons accused of being hired assassins armed to the teeth.

In the middle of the Siberian taiga, 450 miles from the nearest village, live two families : the Braguines and the Kilines. Not a single road leads there. A long trip on the Ienissei River, first by boat, then by helicopter, is the only way to reach Braguino. Self-sufficient, both families live there according to their own rules and principles. In the middle of the village: a barrier. The two families refuse to speak. In the river sits an island, where another community is being built : that of the children. Free, unpredictable, wild. Stemming from the fear of the other, that of wild beasts, and the joy procured by the immensity of the forest, unravels a cruel tale in which tensions and fear give shape to the geography of an ancestral conflict.

Nel 1992 Sandi Tan gira un bizzarro film con le amiche per le strade di Singapore. Poi la pellicola scompare e la ragazza si mette in cerca di risposte.

A progressive graduate student finds success and sparks outrage when his interest in battle rap as a thesis subject becomes a competitive obsession.

Luciano Sandulli è un professore di lettere di un istituto superiore e per far quadrare i bilanci di casa scrive romanzi e articoli per conto di un giornalista privo di idee. L'onorevole Cesare Botero, ministro delle partecipazioni statali del governo in carica, viene a conoscenza di ciò e chiede a Sandulli di scrivergli i discorsi.

Thomas, a young German baker, is having an affair with Oren, an Israeli married man who has frequent business visits in Berlin. When Oren dies in a car crash in Israel, Thomas travels to Jerusalem seeking for answers regarding his death. Under a fabricated identity, Thomas infiltrates the life of Anat, his lover’s newly widowed wife, who owns a small Café in downtown Jerusalem. Thomas starts to work for her, creating German cakes and cookies that bring her Café to life. Thomas finds himself involved in Anat’s life in a way far beyond his anticipation. To protect the truth he will stretch his lie to a point of no return.

Two middle aged German brothers - one New Age and recently divorced, the other uptight and sceptical - travel to a Zen monastery in Japan in search of enlightenment, or perhaps just in search of themselves.

Dieci anni dopo l'importante film brasiliano "City of God", questo documentario riunisce alcuni membri del cast e della troupe per vedere come sono cambiate le loro vite.

Former Secretary of Labor Robert Reich meets with Americans from all walks of life as he chronicles a seismic shift in the nation's economy.

In her fourth stand-up special, Whitney Cummings returns to her hometown of Washington, D.C., and riffs on modern feminism, technology and more.

Hannah, inventrice di una app per incontri, usa la sua creazione per conoscere qualcuno dopo la rottura con il fidanzato. La tecnologia ha in serbo una sorpresa!

Un film documentario sul più grande scandalo di corruzione globale della storia e sulle centinaia di giornalisti che hanno rischiato la vita per raccontare la storia.

Ernesto is a teenager who wanders, in search of himself, through the streets of Rome. Chapter after chapter, time passes and people just disappear but he continues to live impromptu relationships, causing pain to himself and to others. Taking refuge in his happy moments and in political ideologies, he believes he can save his soul from suffering although life will force him to grow and move forward.

In a crime-plagued neighborhood near Miami, brutal, bare-knuckled backyard fights give young men a chance to earn money -- and self-respect.

Un devastante terremoto colpisce Città del Messico. Sotto le macerie, persone di ogni ceto sociale attendono i soccorsi cercando disperatamente di rimanere in vita.

In seguito alla misteriosa scomparsa di un attore, l'ispettore Holloway di Scotland Yard si reca sul posto per indagare. Incontratosi con gli agenti di polizia e con l'agente immobiliare della villa di campagna da dove è sparito l'attore, il detective apprende alcune strane storie occorse ai precedenti occupanti della dimora. Il primo racconto riguarda uno scrittore vittima di uno dei protagonisti uscito dai suoi racconti. La seconda storia concerne due uomini in visita ad un museo delle cere che sono perseguitati da una statua. Il terzo racconto parla di una bambina che si interessa di magia. Il quarto episodio riguarda l'attore scomparso, che indossato un mantello diventa un vampiro.

Nelle Alpi di Ötztal, più di 5300 anni fa, un clan neolitico si è stabilito vicino a un torrente seguendo le indicazioni del capo Kelab. Un giorno, mentre il capo è a caccia, il clan viene attaccato e il solo a sopravvivere è un neonato. In preda al dolore e alla rabbia, Kelab medita una sola cosa: la vendetta. La ricerca degli assassini però si trasformerà per lui in un'odissea, che lo porterà a combattere per la sopravvivenza del bambino e contro le forze della natura. Un fatale errore, poi, lo trasformerà da cacciatore a preda.

A girl paralyzed. A rabid dog. A duel to death for survival.

UFC 190: Rousey vs. Correia was a mixed martial arts event held on August 1, 2015, at the HSBC Arena in Rio de Janeiro, Brazil. The event was headlined by a UFC Women's Bantamweight Championship bout between former UFC Bantamweight champion Ronda Rousey and #5 contender Bethe Correia.

Karl Thomasson, giunto a Brooklyn per assistere ai funerali del fratello Randall ucciso mentre tentava di bloccare un furto d'auto attribuito a una gang di strada chiamata Brotherhood, Karl prende il posto del defunto fratello spacciandosi per supplente, in modo da poter entrare in contatto con la realtà violenta che sta succedendo all'istituto.